VEELGESTELDE VRAGEN

Een vraag over de verzending of de aankoop van uw product? Kijk ook eens bij onze veelgestelde vragen, wellicht wordt uw vraag daar beantwoord. Staat uw vraag er niet tussen? Schroom niet om contact op te nemen via: webshop@bij73.nl

Binnen welke termijn wordt mijn aankoop geleverd?

Als uw aankoop op voorraad is en u op werkdagen vóór 14:00 uur uw bestelling plaatst, doen wij er alles aan om te zorgen dat uw aankoop de volgende werkdag wordt thuisbezorgd door DHL. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen wij u hiervan op de hoogte. Zodra wij het pakket overdragen aan DHL ontvangt u een track & trace code waarmee u uw zending kunt volgen.

Is uw aankoop niet op voorraad? Dan zijn wij afhankelijk van onze dealers. De levertijd zal dan variëren van 1 tot 6 weken.  Zodra de exacte levertijd bekend is geven we dit aan u door. Bij vragen hierover kunt u altijd mailen naar webshop@bij73.nl

 

GARANTIE
Wij garanderen u dat uw artikel in goede staat is wanneer wij het naar u versturen en dat het product bij normaal gebruik blijft werken zoals u van het product mag verwachten. Mocht uw product toch niet in goede staat worden geleverd, gaan wij voor u op zoek naar een goede oplossing. Neem hiervoor contact met ons op via webshop@bij73.nl of via het contactformulier op onze website.

Let op: uw factuur is ook meteen uw garantiebewijs. De factuur kunt u terugvinden in uw account.

 

 

Niet (alles) ontvangen?

Als uw aankoop niet volledig op voorraad is versturen we de eventueel overig bestelde artikelen zo snel mogelijk. In uw account kunt u zien of u nog een zending van ons kunt verwachten. Hebben wij wel alles in één keer verzonden, maar is uw bestelling niet compleet? Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice.

 

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u deze annuleren en daarna het juiste product bestellen. Als uw bestelling al verzonden is, kunt u deze retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Kan ik mijn cadeaubon inleveren via de webshop?

Dit is helaas nog niet mogelijk. Wel kunt u de cadeaubon inleveren bij onze showroom.

Wat bedragen de verzendkosten in Nederland en België?

Wat bedragen de verzendkosten in Nederland?
Brievenbuspakjes tot 2 kg worden verzonden voor €3,95. Een pakket tot 10 kg met de maximale afmetingen van 80x50x35 cm wordt verzonden voor  €5,75. Een pakket tot 20 kg met de maximale afmetingen van 80x50x35 cm wordt verzonden voor  €8,75. Pakketten onder de 10 kg die groter zijn dan 80x50x35 cm en  kleiner dan 100x50x50 cm versturen wij voor €6,75.  Pakketten boven de 10 kg die groter zijn dan 100x50x50 cm en kleiner dan 176x78x58 cm versturen wij voor €13,00. Grotere pakketten en/of pakketten die zwaarder wegen dan 20 kg bezorgen wij bij u thuis voor €55,- (Uitzondering voor adressen op Goeree-Overflakkee, zie hieronder)

Bij bestellingen van minimaal €25,- bezorgen wij uw bestelling met veel plezier gratis bij u thuis op Goeree-Overflakkee. Wij hebben hiervoor in principe twee vaste bezorgdagen: dinsdag en vrijdag. Vooraf nemen wij contact met u op, zodat u weet wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Bent u toch niet thuis? Dan bieden wij de eerstvolgende bezorgdag de bestelling weer bij u aan. Als wij u dan ook niet thuis aantreffen nemen wij uw bestelling mee terug naar onze showroom. U kunt deze dan bij ons ophalen aan de Simon Stevinweg 11-1 te Middelharnis.

Wat bedragen de verzendkosten in België?
De afmetingen van pakketjes met de maximale afmetingen van 80x50x35 cm zijn afhankelijk van het gewicht. Een pakket van maximaal 2 kg verzenden wij voor €9,75. Een pakket van maximaal 5 kg verzenden wij voor €12,75. Een pakket van maximaal 10 kg verzenden wij voor €14,75. Een pakket van maximaal 20 kg verzenden wij voor €17,75. Pakketten groter dan 80x50x35 cm en/of pakketten die zwaarder wegen dan 20 kg bezorgen wij bij u thuis voor €55,-.

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Iets retourneren? Dat kan binnen 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag dat u het product heeft ontvangen. Het product moet in originele staat en verpakking worden teruggestuurd. Dit moet vooraf worden gemeld via (u mag daarbij gebruik maken van dit formulier). Indien wij het product in goede orde hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk het aankoopbedrag van de geretourneerde producten ontvangt

Voor uitgebreide informatie over het retourneren van aankopen klikt u hier.

Hoe kan ik iets bestellen bij Bij73?

  • Ga naar de shop en zoek het product op wat u wilt bestellen.
  • Voeg het product toe aan uw winkelmand.
  • Klik rechtsboven het scherm op uw winkelmand en controleer uw bestelling en gegevens.
  • Reken af om uw bestelling af te ronden. U kunt betalen via iDEAL.  

Op welke dagen kan ik jullie showroom in Middelharnis bezoeken?

  • De openingstijden van onze showroom zijn per week verschillend. Houd hiervoor onze social media in de gaten, daar wordt wekelijks aangegeven wanneer wij geopend zijn.

Hoe kan ik iets bestellen Bij73?

  • Ga naar de shop en zoek het product op wat u wilt bestellen.
  • Voeg het product toe aan uw winkelmand.
  • Klik rechtsboven het scherm op uw winkelmand en controleer uw bestelling en gegevens.
  • Reken af om uw bestelling af te ronden. U kunt betalen via iDEAL.